FANDOM

Ikona.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Haku Yuki

Haku.jpg

Haku Yuki.png

Dane Osobowe
Rōmaji: Yuki Haku
Płeć: Mężczyzna.png Mężczyzna
Przynależność: Kirigakure.png Kirigakure
Klan: Klan Yuki.png Klan Yuki
Klasyfikacja: Poszukiwany Ninja
Informacje
Kekkei Genkai: Hyōton.png Hyōton
Czakra Natury: Fūton.png Fūton
Suiton.png Suiton
Hyōton.png Hyōton
Rodzina: Ojciec Haku (Ojciec)
Matka Haku (Matka)
Pierwsze wystąpienie

Haku Yuki -

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj
Czwarta Wojna ShinobiEdytuj

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

"Co... Co to za czakra...?!"
"To niemożliwe ! Jak czakra może się ucieleśnić!? ...Do tego... jaka ta czakra... przepełniona okropnym złem...!"
"...Rany na jego rękach... znikają jedna po drugiej... Kim... kim on jest...?!"
"Atakuje!!!"
"Bije od niego żądza krwi, to już nie ta sama osoba!!!"
"Co!? Odbił je samą czakrą?!"
"Niedobrze! Szybko, do następnego lustra!"
"Jak to!?"
"Niedobrze! Takiej energii nie dam rady powstrzymać!'
"...Panie Zabuza... Ja nie mam z nim szans... Panie Zabuza..."
"Dlaczego się zatrzymałeś... Zabiłem kogoś tak dla ciebie ważnego i co... Nie możesz mnie za to zabić?"
"Gdzie się podziała ta wściekłość sprzed kilku chwil...? Takimi ciosami mnie nie pokonasz..." "Sporo jest ludzi, którzy nie rozumieją pewnych spraw litujących się nad przeciwnikiem, który powinien zostać zgładzony... Zabierających wszystko oprócz życia czy znasz... uczucie, gdy nie masz żadnych marzeń... Gdy nikt cię nie potrzebuje... czy wiesz jak wiele cierpienia może przynieść samo życie na tym świecie?"
"Pan Zabuza nie potrzebuje słabego shinobi... zabrałeś mi jedyny powód istnienia."
"Kiedyś dawno temu. miałem kogoś takiego... byli to... moi rodzice." "Urodziłem się w zawsze zasypanej śniegiem, maleńkiej wiosce w kraju mgieł. Byłem szczęśliwy... oni byli dla mnie tacy dobrzy... ale... kiedy zaczynałem pojmować świat... zdarzyła się pewna rzecz. Tamta krew..."
"Ojciec zabił matkę po czym próbował zabić mnie. W nękanym wojną domową kraju mgieł osoby spod znaku "ograniczenia do więzów krwi" zaczęły być nienawidzone dosłowne przez wszystkich."
"Chodzi o klany posiadające wyjątkowe zdolności, takie jak moje, na przykład właśnie te zdolności od zawsze byliśmy wykorzystywani do intryg i walk... zaczęliśmy być traktowani jak ci, którzy dolewają oliwy do wojennego ognia. A po wojnie wszyscy podobnie do nas ukrywali swoje niezwykłe możliwości. Gdyby ktoś poznał ich tajemnicę, niechybnie czekałaby ich śmierć. Mogę się założyć, że ten tutaj też nie miał lekko. Widzisz ludzie aż tak boją się obdarzonych unikalnymi umiejętnościami...Moja matka była z takiego właśnie uzdolnionego rodu... dowiedział się o tym ojciec... zanim się spostrzegłem, mój ojciec już nie żył... zabity z mojej ręki...!"
"I wtedy zacząłem myśleć o sobie... Nie... musiałem myśleć o sobie jak o... Ach, to było w tym najstraszniejsze..."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki