FANDOM

Ikona.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Kurama

Kurama

Kurama.

Dane Osobowe
Rōmaji: Kurama
Przynależność: Konohagakure Konohagakure
Klasyfikacja: Bijū
Informacje
Właściciel: Mito Uzumaki
Kushina Uzumaki
Naruto Uzumaki
Sora
Kinkaku
Ginkaku
Minato Namikaze
Pierwsze wystąpienie

Kurama - znany jako Dziewięcioogoniasty jest ogoniastą bestią zapieczętowaną w Naruto Uzumakim. Wcześniej był zapieczętowany w Mito Uzumaki, a później w Kushinie Uzumaki. Natomiast jego cząstka czakry znajdowała się w Sorze, Kinkaku i Ginkaku. A jego druga strona znajduje się w Minato Namikaze.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj
Ogoniaste bestie z Mędrcem Sześciu Ścieżek

Ogoniaste bestie z Mędrcem Sześciu Ścieżek.

Kuramę widzimy po raz pierwszy w ostatnich chwilach życia Mędrca Sześciu Ścieżek, aby powstrzymać odrodzenie Dziesięcioogoniastego, Mędrzec podzielił czakrę za pomocą jutsu "Kreacji Wszystkich Rzeczy", żeby stworzyć dziewięć skupisk czakry, które będą znane jako ogoniaste bestie. Jakiś czas po stworzeniu, Mędrzec usiadł obok nich i powiedział, że zawsze będą razem, nawet z innymi imionami, a pewnego dnia staną się jednym, z różnymi formami i imionami, co się stanie, gdy zrozumieją czym jest prawdziwa siła. Przez wieki Kurama zyskał reputację odwiecznej klęski żywiołowej, pojawiając się znikąd atakując zaludnione obszary, które są wylęgarnią najciemniejszych aspektów ludzkich. W pewnym momencie w czasie tworzenia wiosek shinobi, Złoto-Srebrni Bracia z Kumogakure zostali przypisani do schwytania lisa, ale zostali połknięci w całości. Jednak obu braciom udało się przetrwać dzięki mięsu, które jedli w żołądku demona przez okres dwóch tygodni, zdobywając część jego mocy, co spowodowało, że bestia zwymiotowała. Po tym wydarzeniu, kiedy Madara Uchiha uciekł z Konohy, użył swojego Sharingana, żeby przejąć kontrolę nad demonem, aby móc wykorzystać do walki z Hashiramą Senju. Walka była tak potężna, że rozdarła powierzchnię ziemi, którą później nazwano Doliną Końca. Po walce Hashirama uzyskał kontrolę nad demonem, a jego żona - Mito Uzumaki, zapieczętowała lisa w sobie stając się pierwszym jinchūrikim. Pod koniec życia Mito, przekazała obowiązek innej członkini klanu, Kushinie Uzumaki, która została żoną Czwartego Hokage. Dwanaście lat przed rozpoczęciem serii, po zakończeniu Trzeciej Wojny Shinobi, Trzeci Hokage i jego żona przygotowali kryjówkę, ANBU pilnowali miejsce, w którym Kushina miała urodzić. Podczas trwania ciąży i samego porodu pieczęć znacznie osłabła. Pomimo utrzymania porodu w sekrecie, Tobi odkrył lokalizację, w której przebywała Kushina, zabił eskortę, złamał pieczęć Kushiny i przejął kontrolę nad lisim demonem. Kobieta przeżyła ekstrakcję, ale Tobi próbował Kuramą zabić ją, lecz Minato Namikaze przybył w porę i w ostatniej chwili uratował rudowłosą. Niebawem zamaskowany mężczyzna przybył do Konohy, przywołał lisa, a potem rozkazał zniszczyć wioskę. Kurama zaczął szaleć we wiosce oraz dziesiątkować siły shinobi, którzy próbowali odeprzeć ataki lisa, a Czwarty Hokage podczas walki z Tobim zdołał nałożyć pieczęć, która pozbawiła kontroli nad demonem. Potem lis mógłby z zemsty zniszczyć Konohę, więc Minato przywołał Gamabuntę, gdy lis chciał zaatakować, Czwarty z Gamabuntą zdołał go powstrzymać. Później przeniósł ich z dala od wioski, gdzie byli Kushina wraz z małym Naruto. Wkrótce kobieta użyła łańcuchów, aby unieruchomić Kuramę, Czwarty planował zapieczętować połowę mocy lisa we własnym synu. Wierzył, że jego dziecko w przyszłości nauczy się kontrolować moc lisa i powstrzyma zamaskowanego mężczyznę, który ponownie będzie planował przejąć władzę nad światem. Lis wykorzystując okazję zaatakował niemowlę, lecz Minato i Kushina ochronili je. Podobno Kazuma zebrał częściową czakrę po szale demona i zapieczętował ją w ciele własnego dziecka - Sora.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki