FANDOM

Ikona.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Madara Uchiha

Madara

Madara Uchiha

Dane Osobowe
Rōmaji: Uchiha Madara
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Przynależność: Konohagakure Konohagakure
Klan: Klan Uchiha Klan Uchiha
Klasyfikacja: Poszukiwani Ninja
Informacje
Kekkei Genkai: Sharingan Sharingan
Mangekyō Sharingan Mangekyō Sharingan
Wieczny Mangekyō Sharingan Wieczny Mangekyō Sharingan
Rinnegan Rinnegan
Mokuton Mokuton
Czakra Natury: Katon Katon
Mokuton Mokuton
Rodzina: Izuna Uchiha (Brat)
Pierwsze wystąpienie
Manga: Rozdział :560
Anime: Odcinek 322

Madara Uchiha - Legendarny lider klanu Uchiha przed i po uformowaniu Konohy. Tuż po zawarciu sojuszu ze swoim rywalem, Hashiramą Senju pomagał budować ukrytą wioskę w liściach. Następnie po poróżnieniu się z Hashiramą opuścił osadę. Kilkakrotnie zagrażał wiosce, atakując ją. W końcu myślano, że nie żyje, a tak naprawdę w ukryciu realizował swój plan księżycowe oko. Wkrótce ten plan kontynuował Obito, który dołączył do niego. Podczas czwartej wojny shinobi zostaje ożywiony przez Kabuto i staje się głównym antagonistą w serii.

WyglądEdytuj

Miał jasny kolor skóry, długie, kolczaste i czarne włosy. W młodości, jego włosy sięgały do ramion i nosił standardowy strój klanu Uchiha: wysoki kołnierz, czarna koszula z herbem klanu na plecach i niebieskie spodnie z bandażami wokół łydki.

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Przed erą wiosek ninja, Madara był uważany za jedynego z najbardziej utalentowanych członków klanu Uchiha, a obok jego młodszy brat Izuna Uchiha. Trenował ze swoim młodszym bratem. Nawet w klanie jego czakra była szczególnie silna. Jako dziecko spotkał, Hashiramę Senju, gdy puszczał kamieniem kaczki i wtedy zostali rywalami. Spotkanie zostało przerwane, gdy w rzece znaleźli ciało członka z klanu Hagoromo. Później Hashirama ujawnił, że w tej bitwie stracił brata, ale Madara powiedział, że stracił czterech. Rywalizacja między nim a młodym Hashiramą rozwijała się. Już wtedy rozpoczęła się rozmowa o świecie, w którym panowałby pokój, a dzieci mogły żyć i uczyć się bez obaw. Wkrótce jego ojciec Taijama Uchiha dowiedział się o tych spotkaniach, zorganizował zasadzkę. W czasie spotkania chłopcy po rzucie kamieniami ostrzegli siebie nawzajem o pułapce, uciekli. Po początkowym starciu, Madara i Hashirama zainterweniowali. Wówczas Uchiha zdał sobie sprawę, że musi wybrać między Hashiramą a rodziną. Postanowił zakończyć przyjaźń z Senju i oznajmił, że ich plany o budowie wioski to tylko pobożne życzenia. Jego najważniejszym obowiązkiem było ochrona młodszego brata. Hashirama starał się dogadać z Uchihą, lecz ten nie dał się przekonać i obudził swojego Sharigana.

Czwarta Wojna ShinobiEdytuj

Został wskrzeszony przez Kabuto Yakushiego.

DziesięcioogoniastyEdytuj

RelacjeEdytuj

Hashirama Senju -
Izuna Uchiha -
Taijama Uchiha -

CiekawostkiEdytuj

  • Jego hobbym jest sokolnictwo.
  • Imię oznacza "plama".
  • Nazwisko oznacza "wachlarz".
  • Chce się mierzyć tylko z shinobim o najwyżej klasy.

CytatyEdytuj

"Ty tam, kobieto władająca medycznym ninjutsu... Płynie w tobie jego krew, mam rację?"
"Zginiesz jako pierwsza."
"Nie w tym rzecz... Ma pierwszeństwo jako potomek Hashiramy Senju."
"Sztuka lecznicza na tym poziomie może nieznacznie przedłużyć waszą agonię, nic więcej. Dużo naprawdę brakuje jej do tego, czym dysponował Hashirama. By leczyć nie potrzebował nawet pieczęci... Każda z jego technik to inna liga. Zwano go najpotężniejszym z shinobi. Z nim stoczyłem pojedynek na śmierć i życie... Z wami się tylko droczę... W porównaniu z nim jesteś nikim, kobieto... chyba że o czym nie wiem. Nie władasz " W drzewie ukryciem"... Medyk z ciebie mizerny... No i jesteś kobietą, istotą o mocy na poziomie insekta... Słabi są godni pożałowania. Zwłaszcza słabi Senju."
"Wierzysz, że ta cała "Wola", rzekomo spadek po Hashiramie, na cokolwiek się zda?"
"Źródłem siły nie jest wola. To zjawisko bardziej przyziemne, fizyczne."
""Pstokroć"...? Pierwsze słyszę..."
"Pyłek kwiatu zdmuchnięty z ziemi pyłem... Jeden medyczny shinobi nie czyni różnicy..."
"Wolniejsza niż Raikage... Choć bije mocniej..."
"Faktycznie, to nie jest siła insekta. Jednak ten teatrzyk zakończy się śmiercią twoją i reszty Kage. Ponieważ jako jedyna w tym gronie znasz się na leczeniu."
"Nie wiem, co takiego im przekazałeś, Hashirama... Zresztą nieważne... W porównaniu z tobą nie znaczą nic. Gdybym wiedział. że twoi następcy okażą się tak żałośni, sprowadziłbym cię z zaświatów."
"Jedyną wartościową rzecz, twe komórki, posiadam ja. Podobnie jak oczy mojego młodszego brata."
"Jeśli pozostała po tobie jakaś spuścizna jest nią nienawiść."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki