FANDOM

Uczestniku! Każda wiki ma swoje zasady, które należy dokładnie przeczytać, a następnie przestrzegać. Czasami ów zasady mogą ulec zmianie. Poniżej przedstawiamy wam regulamin.

Plagiaty

Surowo zakazane jest kopiowanie ciężkiej wykonanej pracy z innych wiki czy naszej. Jest to kradzież, która jest karalna i nie będzie akceptowana. Artykuły postaci, jutsu, odcinków, itp opisujemy własnymi słowami. Według obserwacji z mangi lub anime, a nie kopiujemy.

Grafika

Zakazane jest wrzucanie grafik bez odpowiedniej licencji, z innej wiki. Prawdę mówiąc jest to głównym zadaniem założycielki wiki i raczej nie lubi, gdy ktoś odbiera możliwość. Pod warunkiem, że ustali się kto jaką postać. Grafika musi być o tej tematyce. Zabronione jest wrzucanie grafik: erotycznej, rasistowskiej, ze strony deviantart, itp. Kolejność obrazków musi być tak jak jest historia danej postacie. Np. Od niemowlęcia po teraźniejszą przygodę.

Informacje

Jak już wiecie biografię postaci, jutsu, odcinki, rozdziały, itp budujemy po swojemu. Oznacza to, że nie bierzemy z innej polskiej wiki, nie tłumaczymy z angielskiej, ani innej. Układamy własnymi słowami. Treść musi brzmieć jak jest w anime i mandze. Czyli nie mieszamy z fanowskiej. Również treść musi brzmieć sensownie.

Kultura

Na każdej wiki musimy zachowywać się odpowiednio. Na naszej wiki zabrania się obrażania ludzi, mówienia o erotycznych sprawach, używania przekleństw (nawet na chacie). Nie tolerujemy również rasistowskich poglądów. Każdy ma prawo do wspólnego głosu.

Chat

Na chacie rozmawiamy o czym chcemy. Możemy też czasami pomóc komuś w osobistych problemach. Jednakże nie wolno rzucać obraźliwymi słowami, przeklinać, pisać erotyczne słowa, rasistowskie, itp. Zachowujmy kulturę. Gdy ktoś wejdzie po to, aby tylko prowokować ludzi to ignorować. Jeśli ta osoba przekroczy granicę trzeba go wtedy wyrzucić, a ostatecznie dać banicję.

Język Polski

Na wiki piszemy w Języku Polskim. Bez trolingu, bez angielskiego lub niemieckiego. Nie jesteśmy rasistami. Ale są tacy co mogą nie umieją i nie rozumieją.

Podpisy Adminów

Użytkownik:Marzycielka
Użytkownik:DominElektryk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki