FANDOM

Ikona.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
PoprzedniNastępny
Wola Kamienia
Informacje
Data emisji: 26.09.20013
Opening: Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending: Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Polski tytuł: Wola Kamienia
Angielski tytuł: Will of Stone
Japoński tytuł: 石の意志 (Ishi no Ishi)

Wola Kamienia - jest 332 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Trwa intensywna walka między Madarą a pięcioma Kage. Ōnoki atakuje kamiennym golemem Madarę. Jednak jutsu Uchihy, rozkwita. Roztrzaskuje kamiennego golema na kawałki. Tsunade pamięta jutsu swojego dziadka, jak i jego technika wydawała pyłek, informuje pozostałych Kage, żeby nie wdychali pyłku. W tym czasie Gaara unosi swoim piaskiem pozostałych Kage, a Kabuto zastanawia się, w jaki sposób ludzie myśleli, że żaden inny shinobi jest tak potężny jak Hashirama Senju, tak jak uważają, że Mędrzec Sześciu Ścieżek to mit. Wkrótce postanowi ten mit urzeczywistnić. Gdzie indziej, pozostali shinobi gonią Mū. Kage rozpraszają się, a Madara uwalnia ponownie swoje Susanoo, powodując upadek piątki Kage pomiędzy drzewa. Madara swoim jutsu powoduje, że las płonie i niedługo po tym Kage powoli zaczynają tracić przytomność. Ōnoki przypomina swoją przeszłość, w której rozmawia z Pierwszym Tsuchikage na temat kamiennej woli. Odmawia poddania się, Ōnoki niszczy las stworzony przez Madarę swoim uwolnieniem pyłu, w wyniku Kage, odzyskali przytomność. Jednak ciało Uchihy powoli regeneruje się, Kage stoją z przerażeniem, ponieważ na klatce piersiowej Madary ukazana jest twarz z DNA Pierwszego Hokage. Tymczasem Itachi kontynuuje swoje poszukiwania Kabuto, a Sasuke wykrywa obecność brata. Młody Uchiha podąża za nim w celu dowiedzenia się prawdy, lecz Itachi nie chciał, aby Sasuke za nim podążał. Obaj rozpoczynają rozmowę. Na polu bitwy, Madara mówi do Tsunade, że nie umie leczyć się bez używania pieczęci, ani nie umie drzewnych jutsu oraz, że jest słabą kobietą, dodając, że jest żałosne w porównaniu do jej dziadka. Hokage przyznała mu rację, ale dodała, że odziedziczyła coś więc niż moc, tym czymś jest - Wola Ognia - co Madara powinien nie lekceważyć.